سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
کاربردی

«مرگ بر آمریکا» بر خلاف ظاهرش یک شعار سلبی و انفعالی نیست. از جنس تاکتیک و موضع مقطعی هم نیست بلکه یک راهبرد بلند مدت و دارای ابعاد ایجابی فعال است. چگونه؟ مرگ بر آمریکا در واقع از جنس «هجوم» و با هدف بر هم زدن یک «وضعیت بد» طرح شده است. وضعیت بد، حاکمیت یک نظام بزرگ آمریکا محور است. نظامی که بر مبنای حاکمیت سلطه گرانه بر کشورها، قوانین، آداب و رسوم و ملت ها و دولت ها پایه گذاری شده و منافع جهانیان را قربانی مطامع آمریکا و چند کشور دیگر غرب می کند. مرگ بر آمریکا برای برهم زدن یک چنین نظام و سلطه ای است بنابراین نه تنها انفعالی نیست بلکه کاملاً فعال نیز می باشد.

«مرگ بر آمریکا» رساترین واژگان ادبیات جبهه گسترده بین المللی ملت هایی است که سیطره غرب را نمی پذیرند و برای برانداختن آن به میدان آمده اند از این رو آمریکایی ها و همگنان اروپایی و غیر اروپایی شان این شعار را بزرگترین مانع فرهنگی و سیاسی علیه سلطه و تداوم حاکمیت خود ارزیابی می نمایند، به این آمار توجه کنید: شعارهای چپ گرایانه و مارکسیستی دهه های 1920 تا 1970 علیه آمریکا که در واژگان «نفی امپریالیسم» یا «نفی کاپیتالیسم» بروز و ظهور می یافت، توانسته بود حدود 25 درصد نفرت علیه آمریکا تولید کند.

موسسه آمریکایی «نظرسنجی پیو» ضمن بیان این آمار می گوید ایران و متحدان و هواداران آن از آغاز دهه 1980 تا دهه 2010 توانسته اند بطور میانگین 80 درصد نفرت علیه آمریکا و هم پیمانان بین المللی و منطقه ای آن تولید کنند و میزان نفرت تولید شده توسط آنان علیه آمریکا در کشورهای اسلامی، بطور میانگین 88 درصد است، این در حالی است که شعارهای چپ گرایانه ضد امپریالیستی جنبه صرف اقتصادی و سیاسی داشت، در حالی که شعار مرگ بر آمریکا علاوه بر جنبه های اقتصادی و سیاسی دارای جنبه های فرهنگی و امنیتی نیز می باشد و این به آن معناست که چپ گراها موجودیت نظام سلطه گرانه غرب را با مشکل مواجه نمی کردند و حداکثر به نتایج و ابعادی از آن توجه داشتند. «پیو» و زوج آمریکایی نظرسنجی دیگر آن «زاگبی» می گویند شعار مرگ بر آمریکا، «موجودیت» و بقاء تمدن و نظام غرب را زیر ضربات خود گرفته است.

امروز شعار «مرگ بر آمریکا» یک جبهه بزرگ بین المللی را به وجود آورده و ایران را در قلب آن قرار داده است. امروز ملت های دنیا با این شعار به ملت ایران پیوند استراتژیک پیدا می کنند و آثار منطقه ای و بین المللی آن به ایران و منافع و امنیت کشور ما «عمق استراتژیک» می بخشد. اگر مسافرتی به کشورهای مسلمان داشته باشید با تمام وجود و در میان همه فرقه ها و اقوام و مذاهب اسلامی در می یابید که ایران با همین شعار به محبوب ترین کشور تبدیل شده است و همین شعار، آمریکا، اسراییل، عربستان و ... را که در دشمنی شان با ایران تردیدی نیست، به منفورترین کشورها تبدیل کرده است، با این وصف کاملاً واضح است که این شعار برای ایران چه سرمایه بزرگ بین المللی را به وجود آورده و برای آمریکا و سایر دشمنان ایران چه هزینه و خطر و خسارت سنگینی را تحمیل کرده است.

غرب در مقابل این شعار به «ایران هراسی»، «شیعه هراسی» و «اسلام هراسی» روی آورده و از طریق رسانه ها، شبکه های دیپلماتیک و سیاسی و شبکه های اطلاعاتی و امنیتی هر روز به بهانه و نام هایی به این تنور می دمند، امروز غرب با کینه ای عمیق و با استفاده از همه امکانات، خون اسلام گراها، شیعیان و هواداران ایران را بر زمین می ریزد، حمله به بارگاه ائمه در عراق، تخریب قبور صحابی شیعه در کشورهای سوریه، اردن، مصر و ... حمله به صفوف عزاداران حسینی در پاکستان و افغانستان و عراق، تخریب مساجد و حسینیه ها در بحرین و جمهوری آذربایجان، به شهادت رساندن روحانیون و ... در این راستا صورت می گیرد و البته راه به جایی هم نمی برد. اسلام گرایی، تشیع و هواداران ایران اگر چه هزینه هایی را می پردازند ولی مظلومیت آنان و تأثیری که شهادت در میان ملت ها دارد، مانع به نتیجه رسیدن سیاست ایران هراسی(Iran Fobeia) و اسلام هراسی می شود و چه کسی است که نداند در پشت و پنهان این ترورها و هتک ها دست های سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غرب نهفته است.

جالب این است که در همین فضا که از یک سو راهبرد مرگ بر آمریکا کمر غرب را شکسته و توطئه ایران هراسی به خشن ترین وجه آن در کشورهای عرب و غیر عرب منطقه جریان دارد، از ملت ایران می خواهند که از شعار مرگ بر آمریکا دست بردارند و برای این موضوع به افسانه سرایی پیرامون نظر امام درباره این شعار استراتژیک دست می زنند. خاطره نویسانی که گمان می کنند با کنار گذاشتن این شعار، آمریکا و عواملش دست از دشمنی با ملت ایران بر می دارند، تحلیل های غلط و بی مبنای خود را به امام نسبت می دهند و حال آنکه امام در دمیدن روحیه ضد آمریکایی تا آنجا پیش رفت که از فتح لانه جاسوسی آمریکا به «انقلابی بزرگتر از انقلاب اول» یاد کردند و فصل مبسوطی از وصیت نامه سیاسی الهی خود را به لزوم مقابله با آمریکا و عواملش اختصاص دادند و در آخرین سخنان و پیام های خود فرمودند:«محکم بایستید که آمریکا و عوامل آن در کمین شما هستند تا عزت و استقلال شما را که برای آن خون های هزاران انسان شریف نثار شده است لگدکوب نمایند.» امام در سال 67 می فرمودند: «مبادا 10 سال دیگر کسانی با ظاهر خیرخواهانه و مصلحت اندیشانه زبان باز کنند و مدعی فرزندان زجر کشیده انقلاب شوند که چرا شعار مرگ بر آمریکا دادید، چرا 8 سال جنگیدید و چرا لانه فساد آمریکا را تصرف کردید!»

حضرت امام خمینی(ره) شعار مرگ بر آمریکا را کینه ورزانه سر ندادند اگر چه کینه ای عمیق از آمریکا داشتند. امام هیچگاه انفعالی عمل نکردند و در دام دشمن گرفتار نشدند. امام در سخت ترین شرایط هم فرصت طلایی برای رسیدن به هدف می ساختند و کید دشمنان را به خودشان بر می گرداندند. امام با مرگ بر آمریکا راه را بر ادامه سلطه غرب بر ممالک اسلامی پر از مانع و تیغ و آتش کردند و زمین را در همه جا زیر پای آمریکا به لرزه در آوردند.

شعار مرگ بر آمریکا، شعار ظالمانه ای نیست بلکه توجیه دقیق عدالت گرایانه دارد. مرگ بر آمریکا، مرگ بر یک ملت و یا یک کشور نیست هر چند ملت آمریکا به دلیل تحمل حکام ستمگر در ظلم امثال بوش و اوباما و کمپانی ها و مراکز اطلاعاتی و امنیتی شریکند اما در عین حال ملت ایران ریختن خون مردم آمریکا و یا ذلت آنان را طلب نکرده و برای آن برنامه ریزی نکرده اند و می بینید که هیچ آمریکایی بدست ملت یا دولت ایران کشته نشده اند در حالیکه ملت مظلوم ایران هزاران قربانی داده اند که در همه آن ها آمریکا مستقیماً یا نیابتاً دخالت دارند که یک قلم آن 17000 قربانی ترور و ریخته شدن خون مسافران هواپیمای ایرباس و شهادت دانشمندان دانشگاهی و مجتهدان عالیقدر حوزه های علمی ایران می باشد.

اگر شعار مرگ بر آمریکا از زبان ملت ایران بیافتد، نفوذ منطقه ای و بین المللی خود را قربانی کرده و رمز اقتدار خود را از دست داده است آن روز باید در اطراف مرزها و درون جغرافیای خود هر لحظه در انتظار حادثه بنشیند. یک محک آن همین مذاکرات اخیر نیویورک و ژنو است. دولت ایران به گمان آنکه می تواند با پذیرش دعوت به مذاکره و گشودن فصل جدیدی در مسایل ایران و آمریکا، مشکلات اقتصادی کنونی را کاهش دهد به مقامات آمریکایی نزدیک شد اما نتیجه آن دریافت یک فهرست بلند بالا از مطالبات! آمریکا و اسراییل شد که از آن روز تا امروز هر روز به این فهرست افزوده شده و غرب ستمکار که دستش بخون مردم ایران آغشته است، ایران را غیر قابل اعتماد معرفی کرده و مدعی است که ایران باید گام های بلندی برای اعتماد سازی بردارد بدون آن که در ازای آن توقعی داشته باشد. پس نباید تردید کرد که راه ما و منافع ما و امنیت ما در گرو هر چه بلندتر فریاد کردن «مرگ بر آمریکاست» آری این شعار سلبی و انفعالی و تاکتیکی نیست یک راهبرد بین المللی است و نتیجه آن افزایش اقتدار و نفوذ ما در سطح بین المللی است.






      

برای دانلود اجرای  آهنگ دبروز امروز فردا  پخش شده از شبکه 3 اینجا کلیک کنید

برای دانلود اجرای  آهنگ گزینه های روی میزپخش شده از شبکه 3  اینجا کلیک کنید

برای دانلود اجرای آهنگ مرگ بر آمریکا پخش شده از شبکه 3 اینجا کلیک کنید

————————————————————-

کیفیت بالا:

برای  دانلود اجرای آهنگ گزینه های روی میز اینجا کلیک کنید

برای دانلود اجرای آهنگ مرگ بر آمریکا اینجا کلیک کنید







      

13921013222342117_PhotoL

 

ویدئو اجرای آهنگ «راز روشن» را می توانید از آدرس زیر دانلود کنید.

 

لینک دانلود:

دانلود با حجم 27 مگابایت

متن ترانه :

تا چراغی میان این شبستان روشن است/

تا تنور نان گرم ,مرد چوپان روشن است/

شک نکن قصد پلنگ تیز دندان روشن است/

امشب از داغی دوباره چشم ایران روشن است/

یوسفی رفته است آری وضع,کنعان روشن است/

تک سواران تیز می تازند در صحرا هنوز/

از تلاطم باز ننشست,این دریا هنوز/

آتشی پیداست آن سوی بیابان هنوز/

باز شمعی کشته شد با دست شب اما هنوز/

این شبستان کهن با نور ایمان روشن است/

بار الها, جرات ما را سر و سامان بده/

انقلابا !مشق هشیاری به فرزندان بده/

قهرمانا !در دل میدان بمان جولان بده/

رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده/

کی به اندک بادی,اقیانوس لرزان می شود/

کوه کی با یک خراش ساده ویران می شود/

عاشق رفتن کی از رفتن پشیمان میشود/

کی میان ابرهای تیره پنهان می شود/

آسمان ما که با خون شهیدان  وشن است/

مرتضی تا بود کارش غیر شیدایی نبود/

مجتبی می گفت دیدم غیر زیبایی نبود/

شد پشیمان هر کس اینجا زلیخایی نبود/

مصطفی هم رفت ,آری او هم اینجایی نبود/

مردهای مرد را آغاز و پایان روشن است/

بار الها !جرأت ما را سر و سامان بده/

انقلابا !مشق هشیاری به فرزندان بده/

قهرمانا !در دل میدان بمان جولان بده/

رهبرا!من مصطفایی دیگرم فرمان بده/







      

حامد زمانی خواننده ارزشی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از این خواننده ارزشی با ترانه " مرگ بر آمریکا" ، "قلاده های طلا" و دیگر آثار مناسبتی در میان علاقه مندان به موسیقی شناخته شده است. سایت عمار فیلم کلیپ تصویری، صوت و متن این ترانه  را در دسترس مخاطبان قرار می دهد.

عنوان: گزینه های روی میز

مناسبت: 22 بهمن، انقلاب اسلامی، جنایات آمریکا

شاعر: محمدمهدی سیار

خواننده: حامد زمانی

دانلود صوت با لینک مستقیم:
.: کیفیت خوب با حجم 1?4 مگابایت
download_icon1

.: کیفیت عالی با حجم 5?2 مگابایت
download_icon1

.: کیفیت خیلی عالی با حجم 12?8 مگابایت
download_icon1

 دانلود کلیپ:

download_icon1

 

متن شعر گزینه‌های روی میز:

یک …
لحظه لحظه خاطرات بهمنی که یک دفعه بهار شد
بهمنی که بوی گل گرفت و سوسن و یاسمن
بهمنی که غرق شوق و شور بود، انفجار نور بود

دو …
سرزمینی که نگاش به آسمونه و حسابش از زمین جداست
ذره ذره خاکش از غرور و غیرته
سرزمینی که شن کویرشم، لشکر خداست

سه…
بغض ناتموم مادری بالاسر جناز? پسر
بغضی که یک‌مرتبه صدا میشه سکوت رو میشکنه
ای تموم بچه‌هام فدای تو یا حسین
این گلم نثار کربلای تو یا حسین
*
ای پدر و مادرم فدای تو یا حسین
زندگیم فدای کربلای تو یا حسین
*

چهار…
ایستادن یه نوجوون بدون ذره‌ای ترس و آرزو
روبروی تانک‌های روبرو

پنج…
اهتزار پرچم سه رنگ
روی گنبد مسجدی که زخم? گلوله‌هاست
خنده‌های مردمی که یک صدا می‌گن
«فتح شهر خون کار خداست»

شش…
آسمونی که پر از نوای ربناست
آسمونی که قرق شده با شهاب و رعد و صاعقه
با آی? «و ما رمیت اذ رمیت»
آسمونی که کابوس کرکساست

هفت…
چشمه چشمه موج موج
کوچه کوچه رود رود
تو خیابونا به هم رسیدن و یکی شدن
شکستن سردی دی و غرور اهرمن

حالا بازم بشمارن
اینا گزینه‌های روی میز ماست
حالا بازم بشمرید
گزین? روی میزتون چیاست
حالا بازم بشمرید
همه میدونن این آخرای قص? شماست
هفت … شش… پنج … چهار … سه … دو … یک …







      

به گزارش عمار فیلم حامد زمانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدی با نام "پایداری" را اجرا کرد. این خواننده ارزشی که ترانه "گزینه های روی میز" او در افتتاحیه جشنواره عمار با استقبال مخاطبان همراه شده بود این بار و در مراسم اختتامیه ترانه دیگری با نام "پایداری" را با موضوع شهدای هسته ای برای اولین بار اجرا نمود. بر اساس این گزارش شعر ترانه "پایداری" را میلاد عرفان پور سروده است. همچنین این ترانه به شهیدان هسته ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.

عنوان: پایداری

مناسبت: شهید مصطفی احمدی روشن، شهدای هسته ای، 22 بهمن، انقلاب اسلامی، جنایات آمریکا آهنگ پایداری تقدیمی به ساحت مقدس شهید مصطفی احمدی روشن است و به مناسبت سالروز شهادت این شهید والا مقام در اختتامیه جشنواره فیلم عمار رو نمایی شد.

شاعر: میلاد عرفان پور

 خواننده: حامد زمانی

دانلود با لینک مستقیم:
.: کیفیت خوب با حجم 1?4 مگابایت
download_icon1

 

.: کیفیت عالی با حجم 5?4 مگابایت
download_icon1

 

.: کیفیت خیلی عالی با حجم 13?2 مگابایت
download_icon1

 

متن ترانه پایداری:

راه ما راه ثارالله//// با مایند شهدا همراه راه ما راه ثارالله//// با مایند شهدا همراه حالا موسم فتح ماست//// بسم الله به دست غیر مبادا امیدواری ما//// نیامدست به جز ما کسی به یاری ما به رنج راه بیاویز تا بیاموزیم//// مشق آبله اسرار پایداری ما مدام داغ جوان دیده ایم و در تشییع//// ندیده است کسی اشک سوگواری ما(2) به سر بلندی سرویم و استواری کوه//// به رودهای جهان رفته بی قراری ما نمانده جای شکایت که در پی هر زخم//// بلندتر شده طومار بردباری ما(2) خصم اگر با سلاح شب آید//// ما همه غیرت آفتابیم چشم در راه خورشید موعود//// شهریاران این انقلابیم آتشی شعله ی نفرت افروخت//// تا مگر عشق پایان بگیرد غافل از اینکه او مثل ققنوس//// تازه در شعله ها جان بگیرد بگو به بولهبان نور مصطفی با ماست//// مسیر روشن عشق است یادگاری ما غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید//// قسم به روشنی راه شهریاری ما به سربلندی سرویم و استواری کوه//// به رودهای جهان رفته بی قراری ما نمانده جای شکایت که در پی هر زخم//// بلندتر شده طومار بردباری ما خصم اگر با سلاح شب آید//// ما همه غیرت آفتابیم چشم در راه خورشید موعود//// شهریاران این انقلابیم آتشی شعله ی نفرت افروخت//// تا مگر عشق پایان بگیرد غافل از اینکه او مثل ققنوس//// تازه در شعله ها جان بگیرد







      

به گزارش تربت قدس گزینه‌های روی میر آخرین اثر حامد زمانی است در افتتاحیه جشنواره عمار رونمایی گردید. گزینه های روی میز2

اینک نسخه نهایی از این نماهنگ و صوت آن را که توسط دفتر مطالعات  جبهه فرهنگی انقلاب تهییه شده است را منتشر می‌نماید.

دریافت نماهنگ گزینه های روی میز

دریافت صوت 







      

دانلود ویدئو مصاحبه حامد زمانی با نصر تی وی

دانلود فایل تصویری کامل مصاحبه حامد زمانی با شبکه NasrTV

 

دانلود با لینک مستقیم







      

 حمله هماهنگ رسانه ها به اهنگ مرگ بر امریکا حامد زمانی

به گزارش وبلاگ تربت قدس ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین : در پی رونمایی از ترانه «مرگ بر آمریکا» آخرین ساخته حامد زمانی که به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی گسترده این روز در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران نیز به صورت زنده اجرا شد، هجمه های زیادی از داخل و خارج به این خواننده جوان کشورمان صورت گرفته و همچنان ادامه دارد. این هجمه گسترده که بیشتر رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته، به صورت ویژه توسط عناصر تابلودار فعال در فتنه 88 که امروز دست در دست دشمنان قسم خورده مردم انقلابی ایران اسلامی علیه نظام فعالیت می کنند، مدیریت و راهبری شده و عموما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بروز داشته است. بنابر این گزارش، این واکنش تخریبی که با هدف بالا بردن هزینه دفاع از اصول و اعتقادات گفتمان فراگیر شده انقلاب اسلامی صورت پذیرفته طیفی از حماقت، حسادت و عناد را در دل خود جای داده است، به گونه ای که از یک سو امثال مسیح علی نژاد از سر عناد و دشمنی آغازگر این واکنش تخریبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده و از سوی دیگر نیز برخی سایت های خبری و محافل رسانه ای مانند سایت «پ» در داخل کشور از سر حماقت و حسادت به ترور شخصیت حامد زمانی روی آورده اند. در همین راستا طی یکی دو روز گذشته نیز یک به اصطلاح شاعر که پیشینه سیاسی سوئی به ویژه در جریان فتنه سال 88 دارد، با هدف تضعیف و تخریب زمانی به میدان آمده و با دوره افتادن در برخی رسانه ها قصد ضربه زدن به این حرکت فرهنگی اثرگذار که حتی بی.بی.سی و صدای آمریکا را نیز به واکنش واداشت دارد. گفتنی است این واکنش از سر استیصال و درماندگی عناصر ضدانقلاب علیه هنرمند متعهدی که حرف دل میلیون ها مظلوم و ضربه خورده از جنایات آمریکا را در قالب یک ترانه ماندگار زده است، بیشتر یادآور حرکات مذبوحانه ای است که در سال 88 نیز با هدف انفعال جبهه سیاسی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی و بایکوت کسانی که عمارگونه روشنگری می کردند و بعدا از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان افسران جوان جنگ نرم مفتخر شدند، صورت پذیرفت، حرکات مذبوحانه ای از جنس برخورد با کامران نجف زاده به واسطه گزارش های روشنگرانه اش در رد شورش علیه جمهوریت نظام یا برخورد با علیرام نورایی و امین حیایی پس از بازی در فیلم قلاده های طلا و… اما امروز همگان می بینند که شب رفته است و روسیاهی به ذغال مانده و قطعا این بار هم همین گونه خواهد شد، چه، خداوند خود در آیه 7 سوره مبارکه «محمد(ص)» وعده داده که « یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ ».







      

دانلود گزارش حسینی بای از اهنگ دلتنگ حامد زمانی

دانلود مصاحبه ای از حامد زمانی با گزارشگر معروف صدا و سیما حسینی بای درباره اهنگ جدید حامد زمانی به نام دلتنگ ، این گزارش در بخش های مختلف خبری سیما پخش شد .

 دانلود مستقیم / لینک کمکی







      

دانلود پی دی اف مصاحبه






      
<      1   2   3      >