به گزارش عمار فیلم حامد زمانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدی با نام "پایداری" را اجرا کرد. این خواننده ارزشی که ترانه "گزینه های روی میز" او در افتتاحیه جشنواره عمار با استقبال مخاطبان همراه شده بود این بار و در مراسم اختتامیه ترانه دیگری با نام "پایداری" را با موضوع شهدای هسته ای برای اولین بار اجرا نمود. بر اساس این گزارش شعر ترانه "پایداری" را میلاد عرفان پور سروده است. همچنین این ترانه به شهیدان هسته ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.

عنوان: پایداری

مناسبت: شهید مصطفی احمدی روشن، شهدای هسته ای، 22 بهمن، انقلاب اسلامی، جنایات آمریکا آهنگ پایداری تقدیمی به ساحت مقدس شهید مصطفی احمدی روشن است و به مناسبت سالروز شهادت این شهید والا مقام در اختتامیه جشنواره فیلم عمار رو نمایی شد.

شاعر: میلاد عرفان پور

 خواننده: حامد زمانی

دانلود با لینک مستقیم:
.: کیفیت خوب با حجم 1?4 مگابایت
download_icon1

 

.: کیفیت عالی با حجم 5?4 مگابایت
download_icon1

 

.: کیفیت خیلی عالی با حجم 13?2 مگابایت
download_icon1

 

متن ترانه پایداری:

راه ما راه ثارالله//// با مایند شهدا همراه راه ما راه ثارالله//// با مایند شهدا همراه حالا موسم فتح ماست//// بسم الله به دست غیر مبادا امیدواری ما//// نیامدست به جز ما کسی به یاری ما به رنج راه بیاویز تا بیاموزیم//// مشق آبله اسرار پایداری ما مدام داغ جوان دیده ایم و در تشییع//// ندیده است کسی اشک سوگواری ما(2) به سر بلندی سرویم و استواری کوه//// به رودهای جهان رفته بی قراری ما نمانده جای شکایت که در پی هر زخم//// بلندتر شده طومار بردباری ما(2) خصم اگر با سلاح شب آید//// ما همه غیرت آفتابیم چشم در راه خورشید موعود//// شهریاران این انقلابیم آتشی شعله ی نفرت افروخت//// تا مگر عشق پایان بگیرد غافل از اینکه او مثل ققنوس//// تازه در شعله ها جان بگیرد بگو به بولهبان نور مصطفی با ماست//// مسیر روشن عشق است یادگاری ما غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید//// قسم به روشنی راه شهریاری ما به سربلندی سرویم و استواری کوه//// به رودهای جهان رفته بی قراری ما نمانده جای شکایت که در پی هر زخم//// بلندتر شده طومار بردباری ما خصم اگر با سلاح شب آید//// ما همه غیرت آفتابیم چشم در راه خورشید موعود//// شهریاران این انقلابیم آتشی شعله ی نفرت افروخت//// تا مگر عشق پایان بگیرد غافل از اینکه او مثل ققنوس//// تازه در شعله ها جان بگیرد