بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف و (وبلاگ تربت قدس) در محکومیت پخش فیلم موهن صهیونی علیه اسلام و ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص)



«مسلماً یهودیان و مشرکان را از هم? مردم در دشمنی با مؤمنان سخت‌تر خواهی یافت.» (سوره مائده، آیه؟؟)

بار دیگر، قبیله سامری فتنه جدیدی آفرید. ساخت و پخش فیلم اهانت‌بار نسبت به دین مبین اسلام و ساحت نورانی و مقدس پیامبر اعظم (ص) از سوی گوساله‌پرستان جهان مدرن، استمرار همان حرکت گذشت? تکذیب و قتل انبیای الهی است که در قرآن کریم به آن تصریح شده است:
«و البتّه به موسی کتاب دادیم و پیامبرانی را از پی او فرستادیم و به عیسی بن مریم حجت‌های روشن عطا کردیم و او را با روح‌القدس تأیید نمودیم. پس هر بار پیامبری چیزی برایتان آورد که دلخواه شما نبود، تکبر ورزیدید، گروهی را تکذیب کردید و گروهی را می‌کشتید؟» (سوره بقره، آی? 87)
راستی! چگونه می‌توان از پیروان منحرف و مفسد سامری در جهان امروز توقع داشت که رسالت انبیای الهی را تکذیب نکنند و در برابر آیات روشن حق تعالی سَرِ تعظیم فرود آورند؟ تردیدی نیست که این جماعت همان کسانی‌اند که دیروز حضرت موسی کلیم‌الله (س) را آزار و اذیت کردند و خدای موسی و رسالت او را، آن هم پس از معجزه نجاتشان از چنگال فرعون و عبور از دریا، مورد تشکیک قرار دادند و به پرستش گوساله طلایی روی آوردند؛ همآنان که به ساحت قدسی حضرت مریم (س) بهتان زدند و نبوّت حضرت عیسی مسیح (س) را انکار و نقشه ترور و قتل پیامبر خاتم را طراحی و به معرض اجرا گذاشتند.
رفتار امروز قبیله یهودا، نه تنها پدید? جدیدی نیست بلکه استمرار همان حرکت ضدالهی سَلفِ دنیاپرست و مادیگرای آن‌ها است.
آن چه امروز متفاوت با تاریخ گذشته است، شرایط حاکم بر دنیا است. امروز علی‌رغم دوران پایان رسالت و ختم نبوت، امواج دین‌خواهی و خداجویی، بر سراسر جهان سایه افکنده و بیداری دینی، به طرز اعجاب‌انگیز، وضعیت و شرایط نوینی را در دنیا رقم زده است. آن چه امروز دشمنان توحید و دین را آشفته و سراسیمه و سردرگم کرده، گرایش روزافزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم و افزایش و گسترش بیداری اُمّت و تسخیر قلوب ملت‌ها به وسیله نور تابان اسلام ناب محمّدی (ص) است. این‌ها همه در تعارض و تقابل با فرهنگ و تعلیمات بنی‌اسرائیلی حاکم بر نظام سلطه جهانی است که برای ترویج و حاکمیت آن، در سطح جهان، چندصد سال برنامه‌ریزی و دسیسه‌چینی شده است. آتشفشان خشم و خیزش خونین امّت اسلامی در سراسر کشورهای اسلامی که قتل سفیر آمریکا در لیبی و فرار خفت بار دیپلمات‌های ایالات متحده در برخی کشورهای دیگر اسلامی را در پی داشت، نشان داد که دوران تست و سنجش غیرت و حساسیت اسلامی مسلمانان سپری شده است. امروز به موازات افول قدرت امپراتوری شیطان در جهان، اقتدار و عظمت بین‌المللی امت پیامبر اعظم، فزونی و گسترش یافته است. فتنه جدید ساخت و پخش فیلم موهن علیه اسلام و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، در سالروز حادثه صهیونیستی 11 سپتامبر، چه با انگیزه و هدف تحقیر یا تحریف حقایق دین اسلام صورت گرفته باشد و یا ایجاد انحراف و اختلال در خط بیداری جهانی، به ویژه بیداری و خیزش اسلامی و نیز توطئه جنگ‌افروزی میان مسلمانان و مسیحیان و چه تحت‌الشعاع قرار دادن دستاوردها و پیامدهای بزرگ اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، تماماً نشان‌دهند? اوج استیصال و پریشانی فکری و روانی برنامه‌ریزان و سیاستگذاران فراماسون و یهودی نظام سلطه در آمریکا، اروپا و اسرائیل است.
خیزش خونین و سراسری امت اسلامی، شهادت و به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها جوان عاشق و پاکباخته اسلام در مصر، تونس، یمن، سودان، لیبی و دیگر بلاد اسلامی طی روزهای جاری، در این راه، ثابت کرد که اگرچه این فتنه بنی‌اسرائیلی، جهان اسلام را سوگوار و امت پیامبر اعظم (ص) را ماتم‌زده و اندوهگین، اما صفوف مسلمانان را در صیانت و حراست از حریم اسلام بیش از پیش متحد و منسجم کرد و عظمت و اقتدار اسلام و پیروان این دین را در برابر فرمانروایان صهیونیست امپراتوری جهانی شیطان بزرگ به نمایش گذاشت.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف ضمن اعلام انزجار و تنفر نسبت به این فتنه صهیونی، امت اسلامی، به ویژه مردم مسلمان ایران را به حفظ هوشیاری و آمادگی و اتحاد و انسجام در برابر تهاجم و انواع توطئه‌های فرهنگی، سیاسی، تبلیغاتی، روانی و اقتصادی صهیونیست‌ها در برابر اسلام و مسلمانان و به خصوص ایران اسلامی دعوت می‌کند.

25 شهریور 1391 ش/28 شوال 1433ه.ق
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف و (وبلاگ تربت قدس)