انّا لله و انّا الیه راجعون

مجاهد نستوه و چریک پیر مبارزه با طاغوت و قهرمان 60 سال مقابله با صهیونیست‌ها، در سنّ 88 سالگی دعوت حقّ را لبّیک گفته به دیار باقی شتافت.
مرحوم مغفور حجّةالاسلام و المسلمین آقای شیخ مصطفی رهنما روحانی حق‌طلبی که سراسر زندگی پرشور و پرتپش خود را صرف آزادی محرومان و مستضعفان و مسلمانانِ تحت ستمِ منطق? غرب آسیا کرد و با قلم و قدم و با بذل جان و همه زندگی خود، مبارزه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای آرمان باشکوه آزادی قدس شریف سامان داد و هرگز از بیان حقّ و تلاش برای کشف حقیقت و تشویق جوانان برای پیمودن راه نجات از پای ننشست، عاقبت با ضعف و بیماری حاصل از آسیب‌های ناشی از شکنجه و زندان‌های مداوم دوران ستمشاهی، امّا مقاوم و رشید، به جوار موالیان خویش هجرت کرد. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
برای بزرگداشت این پیر مجاهد، مجلس یادبودی برگزار می‌شود و از همه دوستداران آن مرحوم و راه او برای شرکت در آن دعوت می‌گردد.
مکان: مسجد امام صادق علیه‌السّلام، میدان فلسطین
زمان: دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15 تا 17
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین ـ جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف ـ مرکز مطالعات فلسطین وابسته به کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ـ جمعیّت دفاع از ملّت فلسطین ـ مجمع سازمان‌ها و فعالان حامی آزادی قدس شریف،(وبلاگ تربت قدس)