در این شعبه نیز شبکه نفوذی صهیونیزم حضور دارد و رئیس بخش دولتی دیوید – ای موریس، و رئیس بخش داخلی منطقه خط استوا فی کبریل کارستر و کارشناسان بولونیای بخش داخلی جان روزتر از یهودیان صهیونیست بوده اند.
موسسه دولتی پناهندگان
در این موسسه نیز چهار پست کلیدی به دست چهار صهیونیست قدیمی مانند مایر کوهین، بییر جاکویسن بوده است.
موسسه بازرگانی جهانی
این موسسه نیز از گزند صهیونیست ها مصون نمانده و صهیونیست های صاحب نفوذ در آن حضور دارند.
سازمان یونسکو
(وابسته به سازمان ملل متحد برای تربیت و علوم فرهنگ)
این سازمان فرهنگی بین المللی عظیم در زیر نام سازمان ملل، در حقیقت طریق بین المللی بسیار نیرومندی است که مامور غربی کردن هر گونه تمدن و فرهنگی و از آن جمله و در راس همه فرهنگ ها ، فرهنگ اسلامی می باشد، موسسات مربوط به این سازمان فرهنگی جهانی همه چیز را از دید غرب به بررسی می گذارند. اگر در مورد عرفان اسلامی، فلسفه اسلامی، علوم اسلامی، اسلام شناسی، تازیخ تمدن، و فرهنگ اسلامی بحث انجام گیرد، اگر در مورد روزه بحث می شود در حقیقت مضرات روزه، رابطه روزه و بیکاری ، و روزه و بیماری و سایر مسائل بحث می شود که این خود نیازمند بررسی و دقت می باشد.
در آغاز تاسیس این موسسه فرهنگی بین المللی، یهودیان اعمال نفوذ کردند، در این موسسه جهانی رئیس انجمن تبادل خارجی، رئیس جمعیت تنظیم جهانی،رئیس بخش فرهنگ جهانی، رئیس بخش استخبارات، رئیس بخش مالی و اداری از صهیونیست های نامدار بوده اند.کمک های این سازمان، در صورتی به کشورها و مسائل فرهنگی آنان پرداخت می شود که آن کشورها، کشورهای آرام و سازگار باشند و با منافع صهیونیست ها مخالفتی نداشته باشند.
سازمان بهداشت جهانی
در این سازمان نیز تعدادی از صهیونیست های متعصب حضور فعال دارند که از آن جمله: ام سنسکل مدیر کل بخش اداری و مالی را می توان نام برد.<\/h1>