یکی از سیاست های عمومی یهودیان تشویق حکومت ها به تشکیل احزاب گوناگون و تشویق یهودیان به حضور در این احزاب می باشد، البته صهیونیزم نه از باب ترویج دموکراسی و آزادی، بلکه از باب ایجاد اختلاف و تحزب و حضور در احزاب گوناگون مروج احزاب می باشند.
یکی دیگر از اهداف یهودیان، حضور در جوامع و موسسات بین المللی است که از آنجا که دارای اهمیت جهانی فراوان است به ذکر گوشه هایی از آن می پردازیم.
<\/h1>

سازمان ملل متحد <\/h1>

سازمان ملل متحد به سال 1945 در بحبوحه جنگ بین الملل دوم پایه ریزی شد و اولین نشست آن به سال 1946 در لندن برگزار گردید و در همین نشست مقرر شد که مقر همیشگی ان در نیویورک یهنی بهشت موعود یهودیان باشد.
سازمان ملل متحد بالغ بر 150 دولت عضو دارد و در آغاز تاسیس این سازمان در زمانی که هنوز دولتها اطلاعی از ماهیت این سازمان نداشتند، اغلب افرادی که به عنوان نمایندگان کشورهای خود آمده اند، با حساب های دقیق واز پیش تعیین شده همگی صهیونیست و یا هوادار صهیونیست بودند و از همان آغاز، از آنجا که انکار یک ملت به نام فلسطین و تبدیل آن به یک قوم به نام اسرائیل خیانتی بسیار عظیم بود، بنابراین چیزی و جایگاهی به نام سازمان ملل تاسیس شد تا در نهان تحت سلطه یهود باشد و ظاهراً به نام همه دولتها، غنائم بعد از جنگ تقسیم شود و در کنار آن دولت جدید الخلقه و خلق اساعه اسرائیل نیز متولد شود.
در هر حال یهودیان صهیونیست به شرح زیر در این سازمان به اصطلاح بین المللی اعمال نفوذ و حضور دارند.
در دفتر دبیر کل سازمان ملل متحد، افراد نامبرده زیر، یهودی تبار می باشند:
دکتر اچ اس. بلوک رئیس بخش تسهیلات
آنتونی کولاک رئیس امور اقتصادی
انس کار روزنبرگ مشاور مخصوص امور اقتصادی
دیوید وفتراب رئیس بخش بودجه
دکتر شیکوبل رئیس بخش حقوق انسان
اچ اس. ویکوف رئیس بخش مراقبت کشورهای استقلال یافته
مرسیدس براکمن مدیر شئون کارگران
دکتر ای- سنجر رئیس بخش مراجعات
و تعداد دیگری که شغلهای پایین تر دارند.این در حالی است که انتخاب کارمندانی که در ادارات گسترده و شعب گوناگون سازمان ملل متحد کار می کنند همگی باید با صلاحدید مرسیدس برکمان یهودی صهیونیست و مدیر شئون کارگران و کارمندان انتخاب شوند و در حقیقت اجازه ورود به این سازمان به دست یک صهیونیست است. <\/h1>