اختاپوس سلطه صهیونیستی در کانال های تلویزیونی و رادیویی فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و دیگر کشورها نیز مشاهده می شود. در برنامه های تلویزیونی فرانسه برنامه های مسلسلی هستند که مخصوص ترویج اهداف صهیونیستی و مشروعیت دولت اسرائیل است، به هنگام مسافرت هدف دار "فرانسوا میتران" به اسرائیل برنامه های فراوانی پیرامون فرهنگ یهودیان پخش شد و گروه موسیقی ارکستر اورشلیم برنامه هایی را اجراء کردند و فیلم "چرا اسرائیل" به معرض نمایش در آمد.
فیلم دیگری که تلویزیون فرانسه آن را عرضه کرده است فیلم عملیات فرودگاه انتبه است . در این فیلم عملیات به اصطلاح قهرمانانه آزاد سازی گروگان های اسرائیلی در فرودگاه انتبه به نمایش گذارده شد که حکایت از عملیات نظامی پیروزمندانه کماندوهای اسراییلی می نماید. فیلم "دو قرص" که در ان شخصیت انسان عربی به صورت انسانی کثیف و نادان و زن باره معرفی می شود و یهودیان به صورت قهرمانان تاریخ نمایان می شوند، از دیگر فیلم هایی است که تلویزیون ارائه داده است. شبکه تلویزیونی ایتالیا نیز مانند دیگر خواهران تلویزیونیش در حباله عقد صهیونیزم جهانی می باشد، برنامه های ضد اسلامی و توهین آمیز این شبکه تلویزیونی نیازمند توضیح نیست ، به سال 1982 یک فیلم مستند توسط شبکه تلویزیونی ایتالیا پخش شد که تحت عنوان "بمب اتم در خدمت صلح" بود. در این فیلم مستند نشان داده شده است که پاکستان دارای بمب اتمی است و در ضمن با نخست وزیر وقت اسراییل مصاحبه شده و نامبرده می گوید: این به مصلحت اسرائیل و دنیای عرب نیست که دشمنان ما، هر چند دشمنان غیر عرب ما، دارای سلاح هسته ای باشند و ما فاقد آن باشیم، در این فیلم استحقاق اسرائیل برای تملک بمب اتمی توضیح داده شده است. در مساله قتل جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا که موجب تاسف شدید مردم آمریکا شد، یهودیان بلافاصله به فکر بهره برداری تبلیغاتی افتاده فیلمی درباره حیات و مرگ کندی درست کردند که بسیار احساساتی بود، در این فیلم که خدمات یهود به ریاست جمهوری کندی ارائه شده است، سرانجام نشان داده می شود که کندی به دست یک نفر خائن به لی هارفی اسوالد کشته می شود و بعد نامبرده دستگیر می گردد، و در حالیکه پلیس او را احاطه کرده است، جک روبی روبنشتاین ظاهر می شودو قاتل کندی را می کشد، و بعداً خبرنگار از او سوال می کند چرا وی را کشتی؟ او می گوید: "من هر قدر صبر کردم یک نفر وطن پرست پیدا بشود و قاتل رئیس جمهوری محبوب ما یهودیان را به قتل برساند کسی پیدا نشد، من اقدام به این قتل نمودم تا ثابت کنم که ما یهودیان بیش از دیگر مردم رئیس جمهوری آمریکا را دوست داریم" .
فیلم مشهور دیگر،فیلم تلویزیونی "زنی به نام گولدا" می باشد که زندگی "گلدامایر" را به صحنه تلویزیون می آورد. این فیلم از خطرناکترین فیلم های تبلیغاتی صهیونیزم می باشد که فرهنگ جهان عرب را مورد هجوم قرار داده،زن یهودی را نمونه بارز زنان معرفی می کند. این فیلم بالغ بر 000/000/4 دلار هزینه برداشته و ساخت شرکت پارامونت است که یهودی میلیونر "هودکنسون" مالک آن می باشد. این فیلم در دو قسمت تنظیم شده . مدت آن 180 دقیقه می باشد . 75 بازیکن مشهور یهودی در ان بازی کرده اند،این فیلم شامل بالاترین فنون سینمایی است که نتیجه کار تخصصی 70 متخصص در امور فنی گوناگون می باشد. این فیلم انسان یهودی را به عنوان انسانی قهرمان، متواضع و کاردان، دارای حکمت و در عین حال قدرت معرفی می کند. در این فیلم یکی از نمایندگان کنگره آمریکا که از مخالفان گلدامایر بوده است برای ملاقات و گفتگو به منزل وی می رود،گلدامایر از او می خواهد چند دقیقه منتظر بماند تا کارهای منزل گلدامایر تمام شود، بعد گلدامایر خودش قهوه درست می کند و برای میهمان می آورد، نماینده کنگره تعجب می کند از اینکه شخصیتی مانند گلدامایر خودش در منزل کار می کند و بنابراین در همانجا تغییر عقیده می دهد و از مایر معذرت خواهی می کند و از آن پس محبت قوم یهود در اعماق وجود او جای می گیرد. در صحنه ای دیگر گلدامایر در میان گروه تظاهر کنندگان مخالف خودش می رود در حالیکه آنان شعار بر ضد او می دهند نامبرده با تبسم در میان آنان ظاهر می شود. در صحنه ای دیگر گروهی از کودکان آمریکایی به نزد گلدامایر می روند و گلدامایر به ایشان کمک هایی را اهداءمی کند، کودکان سوال می کنند که چه وقتی صلح برقرار می شود؟ مایر جواب می دهد : هرگاه اعراب به جای کینه ورزی،محبت را در دلهای خود جای دهند، و بدینگونه اعراب را مسئول جنگ می شمارد. در صحنه ای دیگر خبرنگار از مایر سوال می کند شما چطور شد که اکنون در اسرائیل ساکن شدید؟ مایر می گوید: برای اینکه ما "شعب مختار خدا " و ملت برگزیده خداوند می باشیم و خداوند سرزمین اسرائیل را به ما داده است. از دیگر فیلم های تلویزیونی که خباثت صهیونیزم در آنجا کار خود را کرده است فیلم آموزش لغات انگلیسی است که سری های متعدد دارد، این فیلم صحنه کلاس درس را نشان می دهد که شاگردانی از نژادهای هندی و پاکستانی و ایتالیایی و چینی و ژاپنی و عرب و اروپایی در آن دیده می شوند، در این فیلم یک سیک هندی حضور دارد که به مناسبت های مختلف پاکستانی مسلمان را مورد انتقاد قرار می دهد و به مناسبت های دیگری آداب و رسوم مسلمانان موجب غصه و دردسر می شود و موضوعی برای خنده و مسخره پیدا می شود.<\/h1>