در ایالت متحده آمریکا که بیشترین شبکه های تلویزیونی پراکنده شده اند به تناسب تراکم شهرها و شرایط مختلف بین 700 تا 1100 شبکه دست اندرکار پخش برنامه های گوناگون می باشند. در میان این شبکه ها سه شبکه A.B.C. و C.B.S. و N.B.C. در حکم شبکه مادر می باشند و دیگر کانال ها اخبار و گزارش های خبری و اقتصادی خود را از این سه شبکه اخذ می کنند و این سه شبکه مشهور و مهم تحت سلطه نفوذ صهیونیزم می باشند.
شبکه تلویزیونی
A.B.C. کاملاً در راستای اهداف یهودیان کار می کند و مدیر عامل آن "لئوناردگلدن سان" یک یهودی متنفذ است که دو یهودی میلیونر دیگر به نامهای "اولئون هیس" و " اورت اورلیک" با او همکاری دارند.
شبکه تلویزیونی
C.B.S. توسط "ویلیام،اس،پالی" رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آن اداره می شود. مدیر مسئول این کمپانی "جیمز روزنفیلد" و معاون او "دیوید فوش" می باشد.
شبکه تلویزیونی
N.B.C. شاخه ای است از کمپانی بزرگ R.C.A. که ریاست آن بین سالهای 1947- 1970 به عهده دیوید سارانوف یهودی ثروتمند مهاجر روسی بود و سپس مدیریت به روبرگ سارانوف پسر وی منتقل شد و به سال 1975 مدیریت آن به یک هیات مدیره منتقل گردیدکه حق تصمیم گیری و آوردن اخبار و انتخاب تیترها و لحن خبر و زمان پخش آن توسط چند صهیونیست می باشد. مدیرعامل شبکه تلویزیونی N.B.C. "فورد سیلورمان" یهودی است که نظارت عالیه بر این شبکه داشته است؛ در میان کارمندان جزء نیز تعدادی یهودی کار می کنند.
این کانال های اصلی تلویزیون در حقیقت سازندگان افکار سیاسی در جامعه آمریکا می باشند و در حدود 250 میلیون مرد و زن امریکایی دیدگاه های سیاسی خود را از این کانال ها دریافت می کنند. علاوه بر این میلیون ها بیننده اروپایی و و آسیایی و کانادایی و غیره به طرق مختلف اخبار خود را از این کانال ها به طور مستقیم اخذ می کنند. آمریکای لاتین به طور درست در اختیار این کانال ها می باشند. کانال های دیگر حاشیه پردازان اخباری هستند که از این سه کانال پخش می شود.
شبکه
N.B.C. در برخی از برنامه های خودش به طور آشکار در مورد ملیت یهود برنامه پخش می کند و از خصوصیت های قوم یهود و شجاعت و هوشمندی و خدمات آنان یاد می کند.به سال 1964 شبکه N.B.C. برنامه ای را توسط راهب لوتری "استاک" پخش کرد که نامبرده یهودیان را از خون عیسی مسیح(ع) شریک نیستند.
شبکه
A.B.C. نیز برنامه هایی از این قبیل به طور هفتگی پخش می کند و تلاش می نماید به یهودیان چهره ای انسان دوستانه و خدمتگزار بدهد.این شبکه تلویزیونی A.B.C. همکاری مداومی با موساد اسرائیل دارد و پیوسته مصائب جنگ جهانی دوم را نشان داده، صحنه هایی از مظلومیت یهودیان و مظالم هیتلر را به نمایش می گذارد تا عواطف مردم آمریکا را نسبت به یهودیان تلطیف کند. به سال 1982 که قتل عام صبرا و شتیلا و عین الحلوه پیش امد و گروه زیادی از فلسطینیان به دست سربازان اسرائیلی قتل عام شدند . شبکه تلویزیونی A.B.C. این قتل عام را از یک طرف کوچک و کم اهمیت جلوه داده،از سوی دیگر آن را به چریک های مارونی نسبت داد و حکومت بیگن را تبرئه نمود و وزیر دفاع آن روز شارون را نیز تبرئه کرد.
شگفت این است که کانال های تلویزیونی کشورهای عربی نیز بسیاری از تحلیل های خبری را از این سه شبکه صهیونیستی می گیرند و ماهواره عرب سات که توسط سران کشورهای عربی و به ویژه عربستان سعودی با هزینه میلیون ها دلار به آسمان پرتاب شد. این ماهواره نیز آلتی است در دست اهداف ارباب بزرگ یعنی آمریکا و وسیله ای است برای پخش سمومات صهیونیستی که در برنامه های سینمایی، ورزشی، خبری و تاریخی به جهان اسلام فرو می بارد و در برنامه تلویزیونی (شرق اوسط
N.B.C )  پیش از آنکه اخبار کشورهای عربی را بشنوید، تمجید و تکریم از رئیس جمهوری امریکا و خدمات بشر دوستانه آیالات متحده به محرومان جهان را می شنوید و اخبار اسرائیل را همه روزه می توانید از زبان این کانال تلویزیونی عربی متعلق به سعودی بشنوید.شبکه تلویزیونی "N.B.C " بالاترین نقش را در ارائه اسلام آمریکایی ایفا می کند و در سراسر جهان دارای خبرنگار و شنونده و بیننده می باشد، همزمان با حمله آمریکا به عراق، مناظر تخریب کربلا و نجف و عذاب و شکنجه اسراء را نشان می داد و زمینه را برای تجاوزات آمریکا آماده می ساخت، و اصولاً افکار جهان عرب توسط این شبکه زیر و رو می شود . در حال که آلات و ابزار خبری و سینمایی و کانال های تلویزیونی در دست صهیونیزم است. مراکز تهیه فیلم های تلویزیونی نیز تحت نفوذ و سیطره یهودیان می باشد.
جنانکه مشهورترین شرکت تهیه فیلم های تلویزیونی کمپانی "میاکون" تحت سیطره یهود است . مناحیم گولان میلیونر یهودی مالک سهم بزرگی از ان می باشد. در این حال مناحیم گولان شرکت دیگری دارد به نام" کابون " که یک شرکت بین المللی است و فیلم های تلویزیونی فراوانی می سازد و شاخه های این شرکت در کشورهای عربی نیز حضور دارند و فیلم های سینمایی باب طبع کشورهای عربی را می سازند.
لردلوگرید،ملقب به یهودی کوتوله صاحب شرکت عظیم
I.T.V. برای تهیه فیلمهای تلویزیونی می باشد و دوست ثروتمندش "لرد ویلفونت" نیز با او همکاری می نماید.نامبرده امپراطور صنعت فیلم تلویزیونی در انگلستان است و فیل های این شرکت صادرات جهانی دارد و همه کانال های تلویزیونی را فتح کرده است.
علاوه بر شرکت های سازنده فیلم، هنرپیشه های فیلم های تلویزیونی نیز به مناسبت کار و حرفه ای که دارند بناچار باید هوادار یهودیان باشند و اصولاً هنرپیشه های معروف و دست اول به طور مرتب از شرکت های صهیونیستی حقوق و مزایا دریافت می دارند و بخوبی آموخته اند که مسئولیت آنان در قبال یهودیان چیست و چگونه باید کار کنند، این هنرپیشگان هرچند وقت یکبار به اسرائیل دعوت می شوند و در آنجا با شخصیت های اسرائیلی ملاقات می کنند و از بخش ها و قسمت های مختلف اسراییل دیدن می نمایند و کاملاً توجیه می شوند. هر یک از اینان چندین عکس با رجال مهم و نخست وزیران اسرائیل می گیرند که این عکسها بعد ها به عنوان عتیقه خرید و فروش می شوند.
روجرمور قهرمان فیلم "قدیس" یکی از این هنر پیشه ها است که بعدها در دیگر شرکت های سینمایی ظاهر شد و سرانجام قهرمان فیلم بسیار مشهور و جهانی "جیمزباند" گردید.
سلطه یهودیان بر وسائل تبلیغاتی ، بر مطبوعات و استادیوم های ورزشی، و برنامه های تفریحی و سینمایی و کتابخانه ها و کانال های تلویزیونی و ویدئو کلوپ ها چیزی است که در این مختصر نمی گنجد . برای اطلاع بیشتر به کتاب السیطره الصهیونیه علی وسائل الاعلام العالمیه تالیف زیاد ابو غنیمه چاپ عمان و هم چنین "جذوالبلاء" تالیف عبدالله التل چاپ بیروت و کتابهای دیگر مراجعه شود.
در برنامه های «کشتی کج» که بیشترین بینندگان را در سطح جهان دارد، پیوسته آدم ها و علامات صهیونیزم به نمایش گذارده می شود، در بسیاری موارد داروها با کلاه عرقچین سفید و علامت ستاره داوود،در صحنه ظاهر می شوند.