یه نگاه کردن تو رو با کل دنیا عوض نمی کنم.خودتم اینو می دونی که هر چه شور و شوق دارم به خاطر تو هستش و نه چیز دیگه ای.ای همه زندگی و عمر من،فقط یه خواهش از  تو دارم: که با من بمونی و منو ترک نکنی.این بود رسم همسفری و با هم بودن،که بری و منو تنها بذاری؟؟مگه من تو مسیر عشق همسفرت نبودم،پس چرا منو تو این راه تنها میذاری و با خودت سفر نمی بری؟؟ نه!!! انگار دربدری و بی کسی تا آخر عمر قسمت من شده،خودمم اینو می دونستم ولی چه کنم،فقط باید آه بکشم!!!! ای عزیز من و ای گل نیلوفرم،میدونم که داری از پیشم میری!!!! با تمام وجودم در انتظار تو می مونم تا برگردی. اگه پیشم نباشی و با من نمونی،اگه بری و برنگردی،می میرم،خودتم اینو میدونی!!!! اگرم برگردی و بهم لبخند بزنی،با یه نگاه کردنت دوباره زنده میشم،خودتم اینو میدونی!!!

متن شعر آهنگ:

دانلود آهنگ

یه نگاهتو ، نمی دم به عالمی

خودت می دونی همه حس و حالمی

اینه خواهشم ای همه قرار من

اینه خواهشم تو بمون کنار من

اینه رسم همسفری

بری منو همرات نبری

قسمتمه دربدری

آره می دونم آه

ای گل نیلوفر من

داری میری از بر من

ای همه ی باور من

با تو می مونم

اگه نباشی ، اگه نمونی

اگه نیایی میمیرم اینو می دونی

اگه بیایی ، اگه بخندی

با یه نگات جون می گیرم اینو می دونی

اینه رسم همسفری

بری منو همرات نبری

قسمتمه دربدری

آره می دونم آه

ای گل نیلوفر من

داری میری از بر من

ای همه ی باور من

با تو می مونم

1rasmhamsafari

یادداشت:

آهنگ به مناسبت یک فیلم کوتاه به اسم “رسم همسفری” سروده و اجرا شده و به همین دلیل،اسم “رسم همسفری” به خود گرفته است.در این آهنگ از الفاظ  زیبا و عاشقانه ای استفاده شده است که یه زن(دختر) خطاب به شوهر(یا نامزد) خود می گوید.در واقع شعر آهنگ، گویا از زبان این زن است که برای معشوق خود سروده است. در اینجا  از دلبستگی شدید این زوج به هم یاد شده است و عاشق، گاها از جمله های”اگه نیایی می میرم” و  “قسمتمه دربدری” و … استفاده می کند بدین معنا که در غیاب معشوق و رفتن او،این مصیبت ها بر سر عاشق فرود می آید.عاشق دلخسته  تنها یک خواسته از معشوق داشته و آن هم این است که،او را تنها نگذارد.این عشق به قدری است که لفظ “یه نگاهتو نمیدم به عالمی” در شعر طنین انداز شده است.یک نکته جالب دیگر اینکه معشوق با صفت “گل نیلوفر” خطاب شده است که نمادی از زیبایی و کمال است و البته در ادبیات جهانی ،نیلوفر،برای کامل شدن معنوی،و زیبایی استفاده شده است.